Što je to Vizualni identitet?

Klijenti se često pitaju koja je razlika između vizualnog identiteta i logotipa ili znaka.

Vizualni identitet podrazumijeva sustav grafičkih standarda koji čine slijedeći elementi: znak i/ ili logotip, karakteristične boje i tipografije te ostale elemente koji čine dio sustava vizualne identifikacije.

Dizajn sustava vizualnog identiteta podrazumijeva prijedlog i definiranje, odnosno idejni i izvedbeni projekt osnovnih grafičkih standarda.

Dizajner na temelju projektnog zadatka određuje je li sustav jednostavan ili složen. Primjer složenog sustava vizualnog identiteta je arhitektura znaka / logotipa u slučaju kada postoje ekstenzije osnovnog logotipa, jezične mutacije logotipa ili slogana, definiranje slikovnog izraza te neke druge situacije u kojima projektni zadatak zahtijeva detaljniju razradu osnovnih grafičkih standarda. Izvedbeni projekt vizualnog identiteta uključuje izradu osnovnog priručnika za uporabu vizualnog identiteta (digitalni zapis) s prikazom vizualnih konstanti (znak / logotip u različitim situacijama, odnosi znaka i logotipa, smanjenja, sustav boja i tipografije i dr.) te osnovnim smjernicama za primjenu vizualnog identiteta. Definicija tipografije ne uključuje pravo korištenja pojedinog pisma. Izvedbeni projekt ne uključuje aplikacije vizualnog identiteta, odnosno dizajn pojedinačnih sredstava komunikacije kao što su tiskanice, promotivni materijali, transportna sredstva, signalizacija itd. Izrada opsežnog priručnika za uporabu vizualnog identiteta (knjige standarda) naručuje se i naplaćuje posebno, po cijeni dizajna brošure / kataloga (Informativna i promotivna sredstva), a za svaku pojedinu aplikaciju vizualnog identiteta sadržanu u knjizi standarda naplaćuje se idejni projekt (ako cijena idejnog projekta nije posebno izražena, ona iznosi 60% pojedine stavke).